Zero Downtime Desk

Úlohou Zero Downtime Desk je poskytovanie akútnej podpory a riešení Vašich požiadaviek s cieľom zabezpečiť nulový výpadok infraštruktúry.
Riadenie IT služieb (ITSM) predstavuje vyváženú súčinnosť ľudí, postupov a nástrojov podieľajúcich sa na dodávke IT služieb podľa definovaných a kontrolovaných IT procesov.
Hlavnou úlohou ITSM systému je riadiť a kontrolovať IT procesy podpory a tým výrazne prispieť k efektívnemu fungovaniu Vášho IT oddelenia. Umožňuje definovať a riadiť aktivity súvisiace so spracovaním servisných požiadaviek.
Pri návrhu pokrytia ITSM procesov vychádzame z požadovaného rozsahu ITSM systému pre zabezpečenie procesov podpory IT služieb, a to pre nasledovné oblasti:
Riadenie IT služieb (ITSM) predstavuje vyváženú súčinnosť ľudí, postupov a nástrojov podieľajúcich sa na dodávke IT služieb podľa definovaných a kontrolovaných IT procesov.
Hlavnou úlohou ITSM systému je riadiť a kontrolovať IT procesy podpory a tým výrazne prispieť k efektívnemu fungovaniu Vášho IT oddelenia. Umožňuje definovať a riadiť aktivity súvisiace so spracovaním servisných požiadaviek.
Pri návrhu pokrytia ITSM procesov vychádzame z požadovaného rozsahu ITSM systému pre zabezpečenie procesov podpory IT služieb, a to pre nasledovné oblasti:
- riadenia incidentov/ funkcia Service Desk
- riadenia požiadaviek
- riadenia konfigurácie
- Centrálny helpdesk - slúži na efektívne riešenie problémov s IT komponentmi, riadenie konfigurácie, incidentov, zmien, problémov a požiadaviek. Zároveň poskytuje množstvo informácií, ktoré dávajú názorný prehľad o efektívnosti a účinnosti poskytovaných služieb. Umožňuje tak riadiť poskytovanie IT služieb na základe vyhodnotenia ich úrovne. Manažment tak do rúk dostáva nástroj na výrazné zefektívnenie prevádzky a údržby IT. Cielene sa zameriava na maximalizáciu kvality služieb.
- Proces správy konfigurácie - slúži na evidenciu definovaných atribútov aktív a konfiguračných prvkov prevádzkovanej IT infraštruktúry. Umožňuje dynamické zmeny, ktoré sú predmetom riadenia ITSM.
- Proces katalógu služieb a SLA dohôd - slúži na evidenciu IT služieb, SLA a ich parametrov vo väzbe na ostatné podporované ITSM procesy.
- analýza a špecifikácia požiadaviek
- návrh procesného modelu
- podrobný návrh riešenia
- konfigurácia a nastavenie
- zaškolenie a testovanie systému
- nasadenie do rutinnej prevádzky